«Для того, щоб навчити іншого,
потрібно більше розуму,
ніж для того, щоб навчитися самому».
Мишель Монтель
Тенденції розвитку освіти в Україні зумовили необхідність упровадження інноваційних процесів в освітній системі, заміну старих шаблонних освітніх моделей новими, нестандартними, творчими, прогресивними і водночас дієвими та адаптованими до сьогодення. За умов практичної реалізації завдань Державної національної програми «Освіта (Україна XXI століття)» нагальним є завдання адаптувати педагогів до освітніх вимог. Важливу роль у забезпеченні реформування освіти відіграє модернізація науково-методичної роботи в освітньому закладі через упровадження сучасних освітніх, управлінських технологій, стимулювання професійного зростання кадрів, підвищення їхньої професійної майстерності, зокрема; через ефективне застосування дієвих форм і методів навчання дорослих, інструментальних засобів, систем комп’ютерного навчання та інформаційної мережевої взаємодії.
Саме тому, 09 січня 2020 року в ДНЗ «Смілянський ЦППРК» відбулися педагогічні читання на тему «Створення компетентнісного методичного простору в умовах реформування освіти». Педагогічні читання розпочала методист Фесун М.М. із виступом на тему «Сучасна модель методичної роботи». Доповнили виступ методиста педагогічні працівники закладу. Зокрема, педагогічними працівниками були висвітлені наступні питання:
– пошук інноваційних форм розвитку професійної компетентності педагогічних працівників (майстер виробничого навчання Перевезій О.М.);
– організація самоосвітнього менеджменту (викладач Собчук І.О.);
– конструювання власної педагогічної діяльності (майстер виробничого навчання Черненко В.В.);
– від оцінки знань до оцінки компетеннцій майбутніх кваліфікованих робітників у закладі професійної освіти (старший майстер Горобець І.М.)